vineri, 2 octombrie 2009

Excursie in Muntii Hasmas

Pe 20 septembrie, cu noaptea in cap am plecat, adunati fiind tot de dl profesor Puscarciuc, intr-o excursie prin muntii Hasmas. Mai precis: sat Valea Rece (situat la circa 80-90 km de Onesti)-Crucea Condra-Vf Nascalat-Vf Sacadat-Poiana Iavardi-Valea Rece. Cam 15-20 km.



Am vazut atitea branduse de toamna cite nu am crezut ca pot exista. In aproape toate curtile oamenilor din zona erau branduse inflorite. O nebunie. Vedeti in poza de mai jos. Ciudat era ca acolo unde se termina ingraditura faneatei se terminau si brandusele.





Muntii Hasmas sunt munti calcarosi, asa ca fenomene de eroziune apar la tot pasul. Primele stanci le-am intilnit rapid dupa ce am parasit ultimele case.







Am dat si peste localnici cu doua si patru picioare. Cum ar fi aceasta mandra ...vacuta baltata.



...sau acesti catei blanzi si jucausi, mai ales dupa ce le-am dat ceva de mincare.





Privelistea ne lasa cu gura cascata la tot pasul.





Masa de pranz am serivit-o pe un plai insorit.


Iata mai jos un brad care si-a gasit sa creasca pe o stinca. Cu ce oare se hraneste?



Frumoasele branduse...sau ceapa ciorii cum le spun localnicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu