vineri, 29 mai 2009

Iubesc drumetiile!

Iubesc drumetiile pe munte. Am norocul unui grup de adulti, condusi de dl profesor Radu Puscarciuc, care organizeaza la fiecare sfarsit de saptamana excursii extraordinare prin muntii din zona noastra. Noi, adica eu si parintii mei, incercam sa mergem macar o data pe luna intr-o drumetie.
Iata mai jos cateva imagini dintr-o excursie din Muntii Ciucului pe varful Cotumba din luna octombrie 2008. Era o dimineata cam rece, dar asta nu ne-a oprit din planurile noastre.
soarele ne trimitea, printre brazi, raze de speranta pentru o zi mai calduroasa.
Un caz de mimetism...ciuperci si frunze ruginite.
splendoare ruginie

un prim popas




pe varful Cotumba -in stanga dl. profesor Puscarciuc, in dreapta -tata.
popas pe varful Cotumba

aici vom pranzi

o clipa de odihna alaturi de mama, dupa masa de pranz luata langa Vf. Cotumba
din nou la drum
am gasit ghebe...
Coboram spre masini. Sper sa le mai gasim.
Traversam un parau

La "colocviu" de impresii dupa o excursie reusita. Unii suc, altii bere.


P.S. Am gasit masinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu